domingo, 9 de mayo de 2010

poesía

Después de una pausa en el tiempo, volveré a poner alguna poesia que he escrito. A ver qué os parecen. Os recuerdo que admito comentarios.

Ilusión

Vana ilusión si la encuentras
en lo más obscuro de las entrañas,
porque si está en lo más hondo
es que no quiere ser encontrada.

Está en los pétalos, en el agua
y, de los árboles, en las ramas,
revoloteando por las calles
y en los abuelos que lamentan
que los años pasan y acaban.
Pero mira sus arrugas,
son sabias.

Está donde quieres que esté
aunque no se deje ver,
sólo tienes que buscarla.

Y no desesperes si no ves
que tus esfuerzos son en vano.
Porque está esperándote a ti,
sólo a ti, no a tu hermano.
_________________
enero 2010



Tot buscant-te

Jo no veig el mar
però sí els ocells buscant un lloc
on poder fer el seu niu.

Jo no veig el mar,
però els raigs del sol brillen
i entren per ma finestra.

Jo no veig el mar,
però el vent juga amb el cabell
i em refresca la cara.

Però buscaré el mar
perquè és on et vaig deixar
i em porta calma.

Preguntaré als ocells
si t’han vist des de l’aire
preguntaré al sol
si t’ha indicat el camí.
preguntaré al vent
si t’ha empaitat el teu viatge.
preguntaré a tots aquells
que t’han vist
i no pararé fins trobar-te.

Raig de sol, llum de lluna
mar i cel
_______________
febrero 2010



Per l'Encarna

Cortines rajades, vidres trencats,
arrugues a les mans,
tota una vida ignorant
que els anys passen.

Portes tancades, vuits i forats,
por a perdre per sempre
allò per el que has lluitat.

Dies foscos, tardes que es transformen
en una nit eterna
amagant-te en una solitud
que desespera.

Sigues lliure com l’ocell
que controla el seu vol
i busca un cel obert
per emprendre el seu viatge

Sigues lliure , t’ho mereixes,
tens l’anima forta
per enfrontar-te al demà
malgrat les pedres del present,
malgrat aquest futur incert.
________________
març 2010

No hay comentarios: